Wednesday, September 16, 2009

Ahh, absolutely bored to death.
I'm wondering what I should do to really entertain myself.
Or just a thought to make me happy.
I think I don't have that opportunity to do so.
Do I?
I think I don't.
I think I should shut my mouth ._.

Ahh.
What do I think I am doing.
I'm just making myself feel worse.

Replied tags :

-XINKAI :
  • I slap you then you know.

それは何になります、もし私が言ったの好きな私?
それは何になると、それ以降?
もし私が教えてくれなかった、物事を変更することはありませんが、常に前のようなホテルにご滞在?
もしそうだと言っただろう、物事は見苦しい右の表示希望ですか?
私はしたくないと思うだろう。
彼らはすぐにされた方法で物事します。
しかし、私はおそらくちょうどそれを保持することはできません。
そう、ちょうど私の中で秘密を保持するために不良になりましたか?
私は本当にハードに努力を続ける必要があります。
難しく、ナナ努めます。

Tribute to the lost mind - /

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home